reklama

Možno

Možno som ťa nikdy nestretol. Možno som nehral futbal a ty si sa neprechádzala po lúke hľadajúc kvety. Možno vtedy vôbec nezačalo pršať. Možno ti nie je dvadsaťjeden.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Možno si mi nevysvetľovala úryvky z Malého Princa.Možno nemáš rada country hudbu.Možno si si v mojej obľúbenej krčme nedala Tmavý Šariš.Možno ešte neprešla sľúbená minúta.Možno som nefajčil vodnú fajku a ty si ma tam nikdy nečakala.Možno ten bluesovo-rokenrolový koncert bol o ničom.Možno som ťa v kostole vôbec nekopol zozadu do nohy.Možno nekupuješ šaty v second hande a posledná vec, ktorú si kúpila za šestnásť eur nemala zaujímavý výstrih.Možno ti k nej tie náušnice ani zďaleka nepristali.Možno si si bola úplne istá, že ťa po čaji vediem správnou cestou naspäť.Možno nie si dobrá fotografka.Možno som ti na zadnú časť svojej vizitky nenapísal číslo talianského mobilu.Možno som v nedeľu o 17:45 vôbec nešiel na WC náhodou.Možno sa zajtra nestretneme.Možno z toho všetkého nie som ani trochu mimo...Možno, ale možno áno!

Peter Ivanecký

Peter Ivanecký

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je členom Rehole sv. Augustína a patrí do Talianskej Provincie. Podľa starších žien má 21 rokov. Od roku 2001 žije a študuje v Taliansku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáROMA, TALIANSKO A JA (10)UVAHY (7)MOJE KNIHY (1)DIA-LÓG-OS SRDCA (5)CIRKEV DNES (1)TEOLOGIA (1)VATIKAN (2)PSSST, DETI UŽ SPIA (2)

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu