reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Ivanecký

Peter Ivanecký

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je členom Rehole sv. Augustína a patrí do Talianskej Provincie. Podľa starších žien má 21 rokov. Od roku 2001 žije a študuje v Taliansku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáROMA, TALIANSKO A JA (10)UVAHY (7)MOJE KNIHY (1)DIA-LÓG-OS SRDCA (5)CIRKEV DNES (1)TEOLOGIA (1)VATIKAN (2)PSSST, DETI UŽ SPIA (2)

reklama

DIA-LÓG-OS SRDCA (5)

Sťažnosť

Peter Ivanecký

Sťažnosť

Drahý blog, musím sa vyžalovať na tvojich riadkoch.

  • 2. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 985x
  • 4
Možno

Peter Ivanecký

Možno

Možno som ťa nikdy nestretol. Možno som nehral futbal a ty si sa neprechádzala po lúke hľadajúc kvety. Možno vtedy vôbec nezačalo pršať. Možno ti nie je dvadsaťjeden.

  • 30. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 971x
  • 3
Pošta pre Teba

Peter Ivanecký

Pošta pre Teba

Mám strach ťa myslieť

  • 25. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 158x
  • 0
Cesta

Peter Ivanecký

Cesta

(alebo o slovách mojich silencií...)

  • 9. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 929x
  • 1
Pokus o samovraždu

Peter Ivanecký

Pokus o samovraždu

alebo...

  • 1. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 241x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu