reklama

Pauza bez Kit-kat

Noc nemá viac moc poskytnúť vám oddych? Deň sa míňa v tej, či takej veci a vy sa strácate s ním? Dajte si so mnou pauzu bez Kit-kat. Práve jednu takú mám. Inšpirujte sa, prosím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Skúste si nájsť miesto, ktoré vás fascinuje. Nie je to ťažké, stačí sa trochu poprechádzať vlastnou mysľou. Určite ho má každý, neotáľajte sa tam občas vrátiť.

Neobyčajné miesto, v ktorom sa nevníma čas, blbá reklama a nežiadaná tv-show. Vlastné „Ja“ je tak nevšedne blízko ako nikdy a „prečo?“ je v tej chvíli najhlúpejšou otázkou na svete. Tam vás nik nežiada o dosiahnutie dobrého výsledku a nevyčíta, že ste neboli na omši. Nežiadate si tretie pivo a pikantné chipsy. Neostrihané chlpy v nose alebo rozpustená farba špirály pod očami sú odsúdené zabudnutiu. To zvláštne miesto ducha dáva do pohybu všetky zmysly tela. Vnímate vonkajšok, no už dávno ste neboli tak hlboko ponorení do vlastného vnútra. Je nádherné vychutnávať schopnosť zastaviť všetko okolo a pokúsiť sa o zabudnutie nezabudnuteľného. Cítim ako sa silou tohto miesta mením. Silou mojej pauzy bez Kit-kat v tienistej krypte jedného málo známeho svätca spred sedemsto rokov. Pauza bez ničoho, v ktorej jestvujem iba ja, žiadny boh, či Budha vo svojich mnohorakých podobách. Som presvedčený, že prídu sami... ak o mňa stoja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som presvedčený, že prídu i k vám, niekde na lavičke parku bez ľudí, pod storočným stromom kvitnúcim len pre vás...

Peter Ivanecký

Peter Ivanecký

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je členom Rehole sv. Augustína a patrí do Talianskej Provincie. Podľa starších žien má 21 rokov. Od roku 2001 žije a študuje v Taliansku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáROMA, TALIANSKO A JA (10)UVAHY (7)MOJE KNIHY (1)DIA-LÓG-OS SRDCA (5)CIRKEV DNES (1)TEOLOGIA (1)VATIKAN (2)PSSST, DETI UŽ SPIA (2)

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu